Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Εκτελεστικό Γραφείο ΔΗΚΟ - Δημοσιεύματα

Με αφορμή τα σημερινά δημοσιεύματα σχετικά με τις παρεμβάσεις και τις τοποθετήσεις μου στη χτεσινή συνεδρία του Εκτελεστικού Γραφείου του κόμματος σχετικά με το περιουσιακό θέλω να ξεκαθαρίσω προς πάσα κατεύθυνση τα ακόλουθα:

1. Τα σημερινά δημοσιεύματα όσον αφορά τις τοποθετήσεις και τις παρεμβάσεις μου είναι ανακριβή, αναληθή, κακοήθη και ανυπόστατα.

2. Οι κατασκευασμένες διαρροές είναι σαφές ότι στόχο έχουν να πλήξουν συγκεκριμένα στελέχη του κόμματος, ανάμεσα στα οποία και εμένα, με απώτερο σκοπό να εξυπηρετήσουν τα προσωπικά συμφέροντα αυτών που τις προκαλούν.

3. Οι συμπεριφορές αυτές δυστυχώς είναι επαναλαμβανόμενες – προφανώς διότι συνεχίζουν να πέφτουν στο κενό. Για άλλη μια φορά, γινόμαστε μάρτυρες διαρροών μέσα στο κόμμα, γεγονός που καταδεικνύει παντελή έλλειψη σεβασμού προς τον κόσμο του ΔΗΚΟ, που ευλόγως πλέον διερωτάται για τις πραγματικές επιδιώξεις όσων προκαλούν τις διαρροές σε σχέση με το κόμμα και την πορεία του.

4. Δεν συνηθίζω να δημοσιοποιώ τα όσα συζητούνται στα συλλογικά όργανα του κόμματος, ωστόσο έχω πλέον υποχρέωση να αναφέρω επακριβώς την τοποθέτηση μου. Η διαφάνεια είναι ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσεις όσους επιστρατεύουν σκοτεινές μεθόδους. Στη χθεσινή συνεδρία του Ε.Γ. ζήτησα όπως μας κατατεθεί κωδικοποιημένο έγγραφο με τις προτάσεις επί του περιουσιακού, όλων των προηγούμενων διαπραγματευτών της πλευράς μας, προκειμένου να σχηματίσουμε ολοκληρωμένη άποψη και να μπορέσουμε να λάβουμε τις σωστές αποφάσεις για το τόσο δύσκολο και ακανθώδες θέμα που λέγεται περιουσιακό. Αυτό και τίποτα άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου